2010. július 14., szerda

Flörtök flörtje földjére tévedve?

Holló_(heraldika)Image via Wikipedia
Egy már megírt cikk kapcsán - melynek címe "Flört" ,kialakult egy olyan párbeszéd, ami nem egy szokványos kommunikáció mentén bonyolódott.  Íme:

A: egy kissé misztifikáltad, holott nagyon is valóság közeli élmények "garmada" fogantatik meg ekkor...a flört valami olyasmi, mint a mikor a nemek finomra hangolt "harcában/mérkőzésében" megkóstolgatjuk a másikat, s ízlelő bimbóink egymás érintése nélkül is érzik az ízeket, s hopp: már is a szánkban van...de ne feledd, ez lehet gyakran keserű is...

B: Férfi és Nő kapcsolata már magában véve " misztifikáció "
Legyen az illető Nő vagy Férfi, pontosan tudja , milyen izgalmakkal jár " a vadászat, becserkészés ... hódítás ...
mindenki tudja ... én csak kimondom ... bizony jó ...
... s hogy akár lehet keserű ... nos a Főnix Madárra való utalást meg mindenki értse úgy ahogy akarja ....

A: Nos: a férfi és nő kapcsolata produktumait - kivételesen - nem részletezve, pontosan tudjuk milyen izgalmakkal jár...én ezt egy cikkemben "méltatlanul" az Üzekedés művészetének tituláltam, annak jósági fokára tekintete nélkül...bizony, s találóbb ama jelzővel illetni, hogy inkább édes-keserű...

B: ... nos, jelen esetben a produkció tárgya ,úgy jó alaposan csipkelődni velem .... válaszolásra késztetve ...
vevő vagyok ... hát lássuk produktumainkat ...
... hogy Neked mi a jó és mi nem, azt én nem tudhatom ...
... viszont az " Űzekedés művészet " titulust, jelzés értékűnek találom ....
... határtalan fantáziával vagyok megáldva ....
... édes - keserű ...
... szeretem a keserű csokoládét ...
... az aranyló méz a hajam színére emlékeztet ...

A: nagyon kedves csipkelődésedet én kellemes simogatásnak veszem, de kérlek ne hagyd abba, mert még kérek belőle...oké?

B: Az eddigiek margójára

Közhellyel indítok - Rossz az aki rosszra gondol ...
A rossz nyelveknek is meg kell kapniuk a magukét ( a jóknak meg pláne )
Provokatívságom hátterében előre megfontolt szándék áll ...

A: ...

B: ... mivel szeretem a jóízű beszélgetéseket / ritka mint a fehér holló /
így kimondottan örülök a méltó ellenfélnek illetve partnernak ...
Az előbbi megjegyzésemben említett szándékról - igyekszem mindent jól kihegyezni ....
szeretem ha a " dolgoknak " súlya is van ... imádom a tűhegyes csacskaságokat ...
s élvezem, hogy élt köszörülhetek a gömbölyűségekbe ... viszont van mikor az a jó ha gömbölyű ...

B: holló képében ugyan még nem volt jelenésem egy beszélgetésben sem, ám örömöd kimondásában ráérezvén ellen-partner-fél szerepemre, még nem engedted láttatni a ledobott kesztyűt (keszkenőt?)...holott annak tompa súlyától reszketve, lábaim beremegve, kellemesen csivitelnék veled...az én beépített önköszörű / önélezőm nem foglalhat akkora helyet agyamban, hogy ne engednék be eme csacska élvezetek élhegyeit...a terekből kikerekedő gömbölyűségek köszörülhetősége iránti vágy kellő alázattal viseltetik, amennyiben egy jóízű cikk szegleteit párban formáljuk tovább, akár egy új stílust teremtve innováció szegényke környezetbe... s holló a hollónak nem...

még nincs vége a párbeszédnek, de majd folytatom...szerinted mi fog ebből kisülni? 



Enhanced by Zemanta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése